Jan en Erny op reis

Grand Teton National Park

Hoi allemaal,

We genieten volop van jullie reacties. Het is altijd leuk om ver van huis iets van jullie te horen en hoe het jullie vergaat.

We zijn gisteren (11 juli) op een prachtige plek terecht gekomen. We overnachten in Jackson Lake Lodge en hebben een eigen cottage, zoals ze het hier noemen. We zitten midden in de natuur. 's Avonds horen we allerlei geluiden van o.a. een coyote. De lodge heeft een schitterend panorama op de Grand Tetons (hoge gebergten tot ruim 4000 m hoog).

Vanmorgen zijn we om 06.00 uur opgestaan om de zonsopgang te zien.Een prachtig schouwspel, maar het was wel heel erg koud (rond het vriespunt). Daarnaast hebben we veel wild gezien, zoalselanden en herten.

In de loop van de dag hebben we een avontuurlijke wandeling gemaaktnaar de Hidden Fals (verborgen watervallen) en rond een schitterend meer. Overal werden we gewaarschuwd voor beren, die we helaas nog niet hebben gezien.

Na de wandeling zijn we met de auto door het park gereden, het leek wel een safari. Onderweg hebben we kuddesbizons, antilopen en hertengezien. Ook de flora is hier prachtig. Heel veel bloemen zijn nu in de bloei.De kleur geel en blauw overheersen. We doen veel ideeen op voor onzetuin.

De dag hebben we afgesloten met een heerlijke maaltijd en natuurlijk daarbij behorende wijn en uitzicht op de Grand Tetons.

Zoals jullie kunnen lezen hebben we het goed naar onze zin.

Groetjes van Jan en Erny

piet

hier wil je toch onmiddelik wonen!
gr