Jan en Erny op reis

Flaming Gorge Dam en Fort Bridger

Hoi allemaal,

Opnieuw een reisdag. We zijn wat eerder opgestaan omdat we vandaag ongeveer 400km moeten rijden. Dit betekent hier in de VS al gauw 5 uur rijden. Ook dit keer reden we weer door een prachtig en divers landschap van Vernal naar Montpelier. Onderweg hebben we de Flaming Gorge Dam en Fort Bridger bezocht.

Flaming Gorge Dam is een canyon die eind jaren zestig is afgesloten door een dam. Daardoor ontstond een langgerekt meer. De weg langs hetmeer heeftdiverse uitzichtpunten. Een aantal van deze uitzichtpunten hebben we bezocht. Bij één van die punten zagen we jonge bighorn sheeps.

In de middag bezochten we Fort Bridger gelegen aan de Oregon trail, een oud fort dat een belangrijke rol heeft gespeeld in de geschiedenis van de trek naar het westen. Het Fort beschikt nog over gebouwen uit de tijd van het wilde westen.

Eric

Hoi globetrotters,
Carla is nu aan het hardlopen met de honden, en ik zie nu jullie zoveelste bericht over jullie vakantie ervaringen. Leuke verhalen waarbij we ons zeker iets kunnen voorstellen. Veel indrukken opdoen, lekker eten en drinken en dan vermoeiend je bed inrollen! Vanavond gaan we naar de film Indianajones, en zondag ga ik trainen met Cooper. Denk er aan om niet in enge grotten te kruipen, want daar kunnen vervelende vleermuizen op de loer hangen. Hondsdolheid en het Marburgvirus heb je dan zo te pakken. Geniet er van en kom heelhuids terug.
Eric.

Jenny en Tineke

Hallo Jan en Erny
Wat fijn dat jullie het zo genieten en indrukken opdoen.
nou wij genieten ook wel. al is de boottocht gisteren weer niet doorgegaan. Toen zijn we naar Apeldoorn gegaan.Vandaag is het eindelijk weer droog naar 4 dagen regen de Tuin heeft een beetje geleden.
groetjes van de thuisfront.

essie

hey brother&sister

hier een klein bericht van je zussie..
alles gaat hier goed heb heerlijk genoten van de 2 weekies alleen thuis..
heb een weekje vakantie erop zitten en heb enorm veel te vertellen....klein tipje van de sluier..essie is in love!!

veel liefs en dikke kus essie

piet

in zo'n huifkar wil ik best wel een trek door het westen maken!
Geniet ze!
dit is net als in de film, dat weet je!

ida & Gerard

Ha Jan & Erny, als ik de foto's zie en lees wat jullie verder allemaal meemaken lijkt het net of jullie dit ons vertellen bij een glas wijn en wat noten. Ik krijg op deze manier een prima indruk van het enorme grote land. Groet and have fun. Ida