Jan en Erny op reis

Dinosaurus National Monument

Hoi allemaal,

We zijn door een prachtige landschap gereden van Grand Junction naar Vernal. Onderweg bezochten we Dinosaurus National Monument. In het park hebben een korte wandeling gemaakt naar een adembenemend uitzichtspunt (Harpers Corner) met zicht op de Green river en Yapah river.

In de late middag bezochten we nog een andere ingang van het park maar daar werden we overvallen door muggen en steekvliegen. Geen enkele kans om ook maar een foto te maken. We vluchtten snel in onze airco auto. Het plaatsje Vernal stelt niet veel voor. Gegeten in een echte Amerikaanse Steakhouse. Grote stukken vlees voor weinig geld. Precies het tegenover gestelde van gisteren.

Groetjes

Jan en erny

Wiebie en Grietje

hoi Jan en Erny
we zijn nu (vrijdag 11 juli) even thuis auto moet voor de keuren . En nu kunnen we jullie verhaal weer lezen want bij de tent werkt het internet soms niet.
Ik vind het wel jammer dat jullie de muggen en steekvliegen niet op foto kon krijgen want zijnze groter dan hier? Hihihihihahaha.
voor mij nog 4 nachten en dan gaat het grote feesten beginnen in nijmegen.
Groetjes van ons en de kids
PS Gert-jan gaan we vannacht (01:20 uur)ophalen van Schiphol we zijn heel benieuwd hoe hij in Griekenland heeft gehad