Jan en Erny op reis

Rocky Mountains National Park

Vandaag reden we van Denver via de universiteitsstad Boulder naar Estes Park. We namen niet de snelste route maar kozen de Peak to Peak scenic drive, die evenwijdig loopt aan de bergen. Vlak bijBoulder ligt 'Chautauqua Park Historic District'. Hier hebben we eerst geluncht op de gezellige varanda van de romantische, in 1898 gebouwd 'Chautauqua Dinning Hall'.Daarna maaktenwe korte wandelingin het park.

In de middag bezochten we het vriendelijke Boulder met leuke winkels en oude gebouwen uit de tijd van het wilde westen.

Op5 juli reden we via de 16 km lange Bear Lake Road naar het wandelparadijsrond de Bear Lake.Daar hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar Emerald Lake. Deze middelzware wandelingloopt langs diverse meertjes en watervallen.

Op 6 julireden weover de 'Trail ridge road' door de Rocky Mountains National Park. Een weg die uiteindelijk steeg tot 3713m hoogte, het hoogste punt datwij ooit gereden hebben met een auto. We gingen over van de zomer in de winter. Toen we op 3713 mhoogtewaren kregen weeen flinke hagelbui.

Onderweg over de Trail Ridge Road hadden we prachtige uitzichten en hebben veel wild gezien, zoals muildierherten, elanden enmarmotten.

Aan het eind van de dag kwamen we aan in Steamboat Springs.Ondertussen was het weer zomer (heet en droog).

essie

zoals mama en tineke het al zeggen..this net of we erbij zijn..

hier alles goed...Sensation was super gaaf!!!!niet normaal zoveel gedanst..zit nog in een roes..
this jullie muziek niet maar geloof me het was een megafeest..blijf mijn hyves maar ff in de gaten houden.

ga nu slapen..jaja half 1 zondagmiddag..ben net thuis..

dikke knuf jullie zussie

piet

wat een mooie foto's en een fantastische reis!
Leuk zo te kunnen volgen!

Carla

We volgen alles met veel plezier. Chicago zijn we in 1987 ook geweest met een broer en zus van Eric. En nu de Rocky Mountains. Ook weer herkenbaar. Niet het zelfde gebied, maar je kunt je er van alles bij voorstellen. En ook in Boulder zijn we geweest. Het is een leuke reis en steeds een goed verslag. Hier alles goed. In 1 week 2 uitvaarten. Is hard werken. Vanavond uiteten met moeder Hendriks. Veel plezier. En die hoed ? Is dat de hoed uit Afrika ?????
We horen wel weer. Eric en Carla