Jan en Erny op reis

Welkom op onze Reislog!

Hallo familie en vrienden,welkom op onze reislog!

Laughing

We gaan een prachtige reis maken door de Rocky Mountainsvan de Verenigde Staten. Een ontdekkingsreis door een uniek stukje Amerika, vol natuur, nationale parken en uitgestrekte prairielandschappen. Dit gebied van de Verenigde Staten stond vroeger ook bekend als het ' Wilde Westen'.

Dit isde plaats waar jullieop de hoogte kunnenblijven van onzeavonturen en ervaringen tijdens onze reisdoor de Verenigde Staren. We proberen onderwegregelmatig nieuwe verhalen en foto's te publiceren, en via de kaart weten jullie altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Willen jullie automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat jullie met ons meereizen!

Groetjes,

Jan en Erny

Annet & Geert

Wij wensen jullie een prachtige vakantie en zo te zien aan deze reislog lijkt dat wel goed te komen. Jullie volgen is wat lastiger omdat we zelf ook weg zijn maar wanneer we weer thuis zijn zullen we de reisverhalen met terugwerkende kracht lezen.

Groetjes en tot ergens in augustus.
Annet & Geert

Gerard & Ida

Ha Jan &Erny, net terug vanuit een zeer warm Rome was ik niet in de gelegenheid om jullie een fijne vakantie toe te wensen. Bij deze, heel veel plezier!!.
Jan, wat een mooie reislog heb je gemaakt. Op deze manier kunnen we jullie goed volgen.

Met hartelijke groeten,

Gerard & Ida

Ida & Gerard

Zo te zien loopt het bij jullie alles op rolletjes op een kleine uitzondering na. Gisteren zijn we naar Deventer op Stelten geweest; Heeft tot in de kleine uurtjes geduurd. Nu moeten we snel de BBQ aanmaken voordat het gaat regenen. Gegroet Jan en Erny.